Followers

Saturday, December 17, 2011

Futsal :)

Assalammuilaikum

________________________________________________________

Semalam saya dan rakan-rakan telah berpakat untuk mengadakan "ANNUAL FUTSAL" . Aktiviti terakhir untuk tahun ini , permainan yang agak menarik . *"bytheway thank sebab dah sepak bola dengan kuat dan terkene kaki aku , Pedih kau tahu ! " .
Mereke telah bermain dengan bersungguh-sungguh . Dan saya amat berbangga kerana menyokong kumpulan yang menang , *"hahaha , nasib jee . Awal-awal dah aku pilih pasukan yang kalah . Tapi tiba-tiba sokong yang lain".
Hahaha . Saya amat sayangkan mereka <3



Haa . Ini laa Hasil nya lepas habis game . Penad tapi seronok . Sayangg koranggg .

________________________________________________________


Tutup kisah pasal Futsal nii , Nanti saya update lagi yee .
Kbaii <3

No comments:

Post a Comment