Followers

Friday, July 29, 2011

Saya dah lain :)

 Saya dah lain ?? yee ,, mane awk tahu saye dah lain ha ? . Suke-suke jerk kate saye dah lain . Saye bukan dah lain tapi memang perangai saye macam ney , padan lah muke awak . Sape suroh hati awak nak dekat saye . Hurrmm , saye dah bosan lah dengan cinte awak yang membosankan tuh . Ta tahu lah kenape , maybe sebab memang saye jeniss macam tuh kod , teetttttttttttt .... ~~~~~~~

_________________________________________________________

Awak ,

Saya nak mintak maaf sangat-sangat dekat awak , mungkin kite tak ade jodoh kod awak . Awak pun bukan pilihan family saye . Ibu saye dah awal-awal blacklist kan awak dengan dia . Saye follow family saya . Kalau awak yang terbaik untuk saya , saya akan rase saya bukan yang terbaik untuk awak . Awak tak kenal saya yang sebenarnye ,, awk tak akan tahu kisah-kisah silam saya . Mungkin kalau saye dah cerita semua tuh , mungkin itu lah jodoh saya yang sebenar . Awak saye tak sampai hati nak menyatakan yang saya sebenarnye sayang saye pada awak sebenarnye dah pudar . Betol kate ibu , tak semestinye cinta jarak dekat akan kekal untuk selame-lamenye , kadang-kadang , cinta jarak jauh akan lebih lame kekal dari cinta jarak dekat . (* adikk hargai dah salute dengan ape yang ibu cakap dekat ade selamenye , sayangs ibu)

Awak ,

Saye harap awak paham kehendak saya , kalau awak rase , awak sayangs saya , awak kene selamatkan diri awak sebelum terlambat macam sekarang ney . thanks sebab sayang saye sepenuh hati awak , thanks kalau dah buad somethings yang terbaik untuk saya .

Terima kasih :)))

No comments:

Post a Comment