Followers

Saturday, July 30, 2011

Secret Admiree :)

Assalammuilaikumm ,,

Lame dah tak write blogger ney ,, dah suram dah rasenye . Hiisshh ,, biase lah budak sekolah kan , still banyak karangan-karangan yang kene buad untuk exam and homework yang cikgu-cikgu tercinte tuh  bagi kan . Dieorang ingat aku tak ade keje jugak ker nak buad ! Takpe-takpe hari ini tulis selagi tangan tak patah oke ADEEQ WANIEY :)...

__________________________________________________________

Hari ini nak cerite pasal SECRET ADMIREE SAYA :) .. Ha ? ape korang tak nak tahu ? eh lantak korang lah nak tahu ker ta nak , Blog saye . Sibuk jee .. Tak nak tahu sila keluar :) 

___________________________________________________________

Malu lah nak cerite pasal dia ney , macam mane erk ? hahaha .. tak ape lah name pon SECRET kan , mane boleh bagitahu sape dia .. Sebenarnyee ,, Saye suke sangat tengok dea . Hahahaha .,. saye ingat awak sape tibe-tibe senyum kat saya . Jarang jugak budak at sekolah tuh senyum dekat saya , Saya nak cam awak pun payah , yelah , Tengok dekat FACEBOOK , awak tinggi nak mamposs ,, tapi alaaa .. same jerk dengan saya .. tak tinggi mane lah kan :)  hahahaha .. Sori kutuk awak . Alaaaa , Kutuk manje kan ???

___________________________________________________________

Bythewayy : saya suke sangat tengok awak :)

KBAIII <3

No comments:

Post a Comment